رئال از بیل خواست فردا در مادرید باشد
رئال مادريد خواستار حضور هافبک تاتنهام از فردا در مادريد شد.
 
رئال از بيل خواست فردا در مادريد باشد
به گزارش افکار نیوز:رؤساي رئال مادريد مصمم هستند که فردا رسما قرارداد گرت بيل را اعلام کنند و اين بازيکن فردا، يک روز پيش از بازي در ديدار افتخاري ترسا هررا مقابل دپورتيوو در مادريد حاضر خواهد شد.

تاتنهام از گرت بيل خواست تا در تمرين سه‌شنبه در لندن حاضر شود؛ در حالي که او اميدوار است اين آخرين بازديدش از زمين تمرين تيمش باشد.

بازيکن ولزي پس از گذراندن تعطيلات آخر هفته طولاني در ماربلا همچنان ساعت‌ها را تا زمان امضاي قرارداد بين لندني‌ها و رئال مادريد مي‌شمارد.

هر دو باشگاه چهارشنبه گذشته در مادريد به توافق رسيدند. مبلغ توافق شده براي انتقال وي ۹۹ ميليون يورو براي ۴ فصل بوده است که هافبک متولد کارديف به گران‌قيمت‌ترين بازيکن در تاريخ فوتبال تبديل شود. بيل در نظر دارد قراردادي با دستمزد ۱۰ ميليون يورو سالانه به مدت ۶ سال با رئال به امضا برساند.

رئال نتوانسته قرارداد بيل را رسما اعلام کند زيرا تاتنهام درخواست کرده که اعلام اين خبر چند روز به تعويق بيفتد تا بتواند روند مذاکراتش براي آوردن بازيکني به جاي وي را سرعت بخشد.

آندره وياس بواس که اخيرا ويليان را از دست داده است؛ رسما تأييد کرد که به جذب مدافع رومانيايي استوا بخارست علاقمند است و تاتنهام مبلغ ۸.۵ ميليون پوند را براي وي پيشنهاد داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 | 17:54 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.